Sgt. Pepper's lonely hearts club band.


Hejdå 2008 och hej 2009! Nytt år - nya möjligheter. Alltså är det dags att ta tummen ur arslet och ordna rätsida på livet! Jag fyller 18 år i sommar, vilket gör mig till en fri kvinna. Med det menar jag att jag slipper smyga runt och faktiskt vara mer självständig i mina val.

Nåväl, tre terminer av skolan har gått och lika mycket återstår. Hoppas bara att tiden rinner iväg fort som fan. Längtar så mycket tills jag gått ut gymnasiet så man slipper denna börda.... Att dra iväg och bara vara, se nya miljöer, träffa nytt folk, göra det man tycker är kul utan att behöva plugga till prov och diverse grejer som tar onödigt mycket energi. Men med det så ska jag försöka göra det bästa av detta år!



Love and kisses!
/ Mikaela


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du hade kul på nyår! tiden kommer gå skitfort och innan vi vet ordet av så kommer vi strax stå på skolgården med vita mössor på. Men det blir nog bra det. Kom på klassfesten btw, blir kul!



plus att man taggar arton! 44 veckor kvar för min del....

2009-01-03 @ 16:47:58
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0