jacuzzi


Åh, hade verkligen jättekul igår!! Speciellt när jag vann i blackjack...:)
Badade i en het jacuzzi, och sällskapet var lika trevligt som luften runt omkring oss var dimmig:D

Tack tack, it was really nice!!

Och en ny dryck (typ öl/cider) SOM SMAKAR SOM EN DRINK!! =virtanen! MUMS (dvs, en drink bestående av bla. red bull)

Jag ska lätt ta med en massa sådant när jag åker tillbaka!
Och idag tror jag bestämt att det var en ny säsong av skrubs på tv? although, jag kan ha fel.

Imorgon ska jag iallafall till vasa med min underbara vän Ina, the one and only! ska kolla in den nya vintage-butiken som Kajsa tipsade om, och sen ska vi träffa vårt gamla "gäng" för middag. Det bästa med det hela är att nu är alla äntligen över 18! (jag och min kusin Måne typ) och JAG SKA HA VIN TILL MATEN!! AARGH!:D

Ska bli så Nice, så nice!
Nu ska jag väl börja ta och sova, blir tidigt imorgon,
för även om Finland är 10 år efter i utvecklingen, så är vi faktiskt en timme längre fram i tiden här:) tihi!
Pusspuss!

//H

Kommentarer
Postat av: Filippa

Låter som du har det riktigt nice vilket gläder mig. :) Hoppas du tar en massa bilder! Vi ses inom en relativt snar framtid, hare jävligt bra tills desssss

2009-01-06 @ 02:56:09
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0