Toalett av guld


- Är det du som har städat badrummet? sa jag med ett leende på läpparna.
- Nä jag kan inte röra armarna...... sa min syster med en riktigt otrevlig ton.
- Jaha okej, vem är det som har städat då? sa jag och försökte hålla humöret uppe.
- Det måste väl vara mamma... sa hon med samma ouppmuntrande ton.

Ibland undrar jag vad det är med denna kvinna. Ibland kan hon få en att vilja gå och skjuta skallen av sig bara för att hon har ett "men-är-du-dum-i-huvudet-din-jävla-fitta-klart-som-fan-att-jag-inte-har-städat-toaletten-för-jag-har-ont-i-armarna" ton. 

/ m

Kommentarer
Postat av: cammie

hehe, trevligt när det är rent ;) kika gärna in*

2008-09-26 @ 17:39:09
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0