Maffian, nästa?


Min näsa tog lite stryk idag. Vi spelade Laser Dome på Megazone och busig (?) som jag var omgång två hukade jag mig lite väl långt ner OCH SMÄCK, så sprang jag rakt in i Isidors vapen så att näsblod började droppa. (Vi stod bakom varsitt hörn och skulle anfalla varandra) Som tur är tycks ingenting vara brutet, men ena halvan av näsan är lite väl svälld och öm. Men allt ska testas på. Med lite tur så kommer jag att få en sexig fläskläpp lagom tills imorgon, låter väl intressant?

Hm, ja , eventuellt kanske det blir lite bloggbyte nu snart för mig och Mikaela, hur spännande som helst;P innebär antagligen flera läsare dessutom! Lovely!

Imorgon bild och form från 8.30 till 17.30, jag kommer att va alldeles slutkörd! Men nu en snabbdusch och sedan simpsons (alternativt top model, vi får se vilket som lockar mest!)

Puss o hej
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0