Läser bloggar av sk. blondiner..


Vet ni (alla 30 dagliga läsare) Kissie är inte snygg.  Och hon blir inte snyggare ju fler gånger hon skriver: "Jag e snygg" (Det funkar bara för mig)
Blondinbella shoppar hejvilt. Så ovanligt. Blablabla
Kenza skriver om en hund och Tokio blabla jag vet inte vad
Och här sitterja ajg falleri fallera som en addict och kan inte sluta läsa deras löjliga blablabla. (Förutom Kenzas mest boring blog ever) Men Nu ska jag inte smutskasta dessa otroligt framgångsrika tjejer, Nej nej, de är verkligen duktiga. Men jag förstår inte vad som hela grejen går ut på. Varför läser jag som en addict när jag inte ens tycker det är speciellt intressant?


Lätt jag ska göra en sång om bloggkändisar. Synd bara att jag inte kan inkludera mig själv till den skaran. OH, the irony..




Trallalla

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0