Kjolar som vajar i vinden...


Halå! var ett bra tag sedan nu, men har varit fullt upp med flytten, nya katten m.m. Jag har tyvärr inga kuliga bilder heller, men de kommer senare, I promise!

Har äntligen börjat röja i walk in closet (nej jag kommer aldrig att sluta tjata om den!) och isåg att jag inte har speciellt många kjolar! Jag vet att det snart är vinter, men jag behöver verkligen fler kjolar, cuz it's so hot!

För övrigt älskar jag vårt nya hem, och nästa löning kommer det att bli ännu bättre,när vi har råd med nya gardiner bland annat!:D Tandblekning är också en grej som jag kommer att spendera pengar på den 25, den billiga budget-varianten från Åhlens that is..! Nu ska jag iallafall äta lite! tjoho!

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0