Got wasted.


Hm, jag blev packad igår, but that wasn't my intention. Vi bara satt och myste framför en film, men helt plötsligt var koskenkorva-margarihtas och salmiakshotten slut och rummet snurrade framför mig. Fick ett meddelande och ansträngde mig verkligen att stava rätt. Jag lyckades. Så ursäkta Mikaela ifall jag verkade dryg igår, men jag slocknade helt enkelt på sängen:D

Hm, tänk om livet vore en film? Isåfall skulle Någon plinga på dörren nu och upptäka mig i mjukisbrallor och fläckad t-shirt, och jag skulle skämmas och skrika till.
Lyckligtvis finns det tre bra orsaker för detta att inte hända:
1) vi har porttelefon och kan välja vem man vill släppa in
2) Livet är inte en film
3) Jag skulle inte skämmas fasten jag så stod där i bara handuk.



Jaja, duschen nu.
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Sissi

Svar: haha okej! Jag tror att jag har en aning om hur man får bort den. Fast jag har inte samma stilmall som ni har, så jag kan inte riktigt säga vad ni ska ändera :/

2008-09-06 @ 11:39:26
URL: http://sissifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0