Gårdagen..



Hade casual vinkvälligår hemma hos mig efter att Mikaela bjudit över sig själv:D Hon hade med sig vin och öl och jag hade gjort lasagne, typ enklaste och godaste maten man kan göra själv snabbt.Iallafall hade hon, jag och min pojkvän väldigt trevligt med allmänt snack och xboxen:D 







Mikaela vill äta:D

Casual lördag var det, hade glömt att sminka mig:)

Mikaela spöar mig i DOA 4, trots att det är jag som e DOA kungen!:) (Nybörjartur?:P)




Iallafall, såklart tog fryckerna slut väldigt fort och snart hade mina och min mans cigaretter tagit slut. Så vi kom med den lysande idéen, VI GÅR TILL STATOIL!!! Jag trodde att det var jättenära, men icke. Vi gick ut ungefär 23 och tjugo i tolv hade vi fortfarande inte sett något statoil över huvudtaget. Då sprang jag för allt jag var värd, medan Mikaela och min pojkvän sakta gick efter. Och jag hade helt plötsligt världens kondition,  jag sprang som aldrig förr! Iallafall köpte jag ett sixpack, ett paket cig och vatten:P Sedan kom De två eftersläntrarna, som tydligen också börjat jogga småningom:)

Jah, nu e jag törstig, och ikväll ska jag och min kille på Bio, Wall-e, som Mikaela var på i fredas. I hope it's good. (Bättre än Batman kommer ingen film någonsin att bli, men bra kan den ju iallafall få va)

Jaja, ska lägga in flera bilder sen. Puss

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0