Det är inte jag som är tråkig, det är ni.


Jag hade gärnat avslöjat hur många besökaren vi har men det är för pinsamt för att berätta. Så det är lugnt Haaaniiee. ;)

Jobbade häcken av mig i kiosken idag. Det var nog länge sen det var en sådan rush. Tänkte dra till Hanna och våldgästa henne efteråt. Men det visade sig att jag skulle vara tvungen att vänta 50 jävla minuter på bussen. Så det slutade med att jag tog min buss hem istället. Då behövde jag bara vänta 5 ynka minuter.

Nu funderar jag på att vara tråkig nog att städa denna lördagkväll. Min man är nämligen och super skallen av sig och jag orkar inte vara med. Jag spenderar hellre min lördag till att vara tråkig... och bygga upp mina nya förvaringslådor från IKEA.

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0