Dagens i tråkform


Den här gången var det Hanna som stannade hemma. Jag tog nämligen mig friheten att vara ledig igår. Men det vara bara pågrund av nerooo zerooo sleep osv. Pallrade mig till skolan idag iallafall. Efteråt så shoppade jag mig en ny concealer från makeupstore samt en foundation från maybelline. Och nu när jag kom hem målade jag mina naglar röda med ett nagellack som tyvärr var för gammalt och segt. Blir att införskaffa mig lite nya roliga färger senare.

Nåja, ska göra mig middag snart. Vet inte vad bara... Så tråkigt att äta när man är själv hemma, brukar bara bli något lätt som mackor. Sen tänkte jag vara hurtig och panta burkar. 

Förövrigt: DKNY - Delicious Night 

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

så du gillade parfymen? tycker sj den är bättre än dom andra 2 DKNY :)

2008-09-17 @ 00:22:06
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0