Promillehalt


Man kan läsa en intressant sak i en liten broschyr/bok man får ta gratis på systemet. Det står om hur man beter sig med x promille i kroppen. Så här kan vi säga iallafall, jag tror inte jag var långt ifrån 3 promille. Hemskt!

För övrigt var gårdagen riktigt äckligt ångestfylld. Idag mår jag bättre=)

Ska ladda upp lite hetingbilder sen:D och eventuellt en film där Keela Pepila säger; "DET HÄR KOMMER INTE UPP P BLOGGEN!!!!!!!!" och jag skriker: "HEEEEEJ DET HÄR ÄR VÅRT FÖRSTA VIDEOINLÄGG!!!" (på någon slags rikssvenskaa)
Hmm... Jaja, åt nyligen Tacopaj, IT's DELICIOUS!


Japp. Nu ska jag snart kolla på Gossip girl, eftersom jag råkade kolla de två senaste avsnitten och de var ganska bra!

Höstlov äger!!! hoppas också på att vår klassfest blir av i veckan!!! Måste ringa Phillie imorgon igen för planering!!

Tataaa!

//Hannaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0