Pluggot själv


Todeloo! Har kommit hem från bla. utvecklingssamtal, lät bara positivt:P Är ju faktiskt mvg-kungen själv... Japp.. Hm, har skrivit lite plugg, men fortsätter imorgon. Allt ska va klart på onsdag, så hiner lugnt, är nästan klar.
Hoppas att vi får ut matteprovet på onsdag. Jag tror det gick bra iallafall.

ja, mer då? Inget speciellt, köpte nagelmanikyrset för 50 spänn på jysk. Dög väl, men inget jag rekomenderar. Bra som fil, värdelöst som polering.

Jaha. skönt med ledighet iallafall.
Nu kommer den härliga house of the rising sun på vårt nya gratisprogram:P todeloo, tvättid idag (Ja, jag har tvättid ofta)

(Keel; jag tänkte fråga om ni ville komma över på poker igår, men så tänkte jag att du var bakis, och att du skulle ringa upp när du vaknat lite mer:P jaja, får ta det en annan gång:) )

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0