Mind fucked


Min boyfrieeendo tog tummen ur arslet och tog sitt pick och pack och flyttade i tisdags. Jag har väl halvt bosatt mig redan. Ni kan ni aldrig gissa vem det var som sprang runt på stan efter den perfekta bordsduken samt diverse dekorations prylar igår? Jag lovar, det var inte jag.....

Förövrigt så har vi 6 månader i helgen. Tiden går snabbt.... Det går så snabbt att jag fick en klackspark på käften idag när jag insåg hur mycket skolarbeten jag ligger efter i. Och inlämnings/prov datumen börjar springa ikapp en. Jag är i en period då jag vill kunna sitta och njuta av min tekopp istället för att behöva veta att jag måste ta tag i en massa skit grejer. Fritid kommer först.. det är min filosofi.

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: jenni the penni

jaa du måste komma förbi och träffa min nya lilla kärlek! och grattis i förskott till er (dig och jonathan) =) förresten.. skriv fler blogginlägg!!

2008-10-03 @ 22:39:35
URL: http://jennihittarmunspelet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0