Männsikan i tvärsnitt


Japp. Jag tror seriöst att jag kanske behöver sys egentligen. Men det finns så mycket som kan repareras med tejp: krukor, papper, tyg, människokött..
Jag stod och diskade som en duktig flicka när en stor fet jävla glaskopp halkade ur mitt grepp. Resultat: en uppskuren arm.
Egentligen blöder det inte så mycket (jag har ju tejpat) men det stack ut en äcklig gul/genomskinglig sak som såg ut som en kycklingsena eller något. Men som sagt, TEJP fixar allt.
Tuggar tuggummi för övrigt. Spelar poker. Egentligen har jag längtat efter Desperate Housewives hur länge som helst, men just nu orkar jag inte kolla... Hmmmm POKER!
Vi hade av någon suspekt anledning fått hela 5 € graTis! aewsome!!!!!

Jaja, nu mera poker

//Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

ajajaj, lät inte nice det där med armen! stackars dig :( jag missade dh, det sög lite...

2008-10-21 @ 22:58:54
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0