Le poker


Har börjat spela nu igen på unibet. Jag gillar det ibland, ibland inte. mest inte. varför? För att unibet bara handlar om lucky. Nästan iallafall. Någon Fransman tjatade på att jag skulle ge ut lösenordet till haasta heikilä-turneringen. "and you get cocorico freeroll password"
Öh. som om jag skulle bry mig. Haasta H är endast för finska spelare. Pris delas ej ut till icke finska spelare. Cocorico endast för franska. Så varför skulle man sitta där och spela i timmar i onödan för pengar man inte kan få? hm.

Lösenordet till cocorico var iallafall beret. Han bara skrev och skrev, men jag orkade inte bry mig. Tillslut stängde jag av chatfunktionen. När jag la på den igen fanns det typ 100 meddelanden med PLEEEASEEEE pleeeaaase etc.

Orka säger jag bara. Orka.

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0