Hanna the wakeupcaller och djävulen bredvid


Jag ville skjuta skallen av Jonathans kompis/granne imorse. Vi gick och la oss vid 05.00 och jag slocknade ganska snabbt. Några minuter senare så var basen igång (hela morgonen) från hans granne och så började dom banka jävel i väggen eftersom att dom ville att Jonte skulle komma förbi och dra några öl med dom. (Vi bor i en lägenhet som djävulen skapade med sina icke isolerade väggar...)

Jävla efterfestare..... Jag ska lägga en död fågel i hans brevlåda.... 

Till dig Hanna:
Jag låg och sov som en stock när du ringde mig klockan 13.10 idag. Tyvärr råkade du väcka mig och min man den sista signalen och jag har inga cash på min mobilooo, så du får ringa upp igen!

/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0