Haha, så enkelt var det


Läsarsiffrorna börjar faktiskt äntligen stiga till en ganska bra siffra nu (för att va nybörjare that is, och för två brudar som inte bor i sthlm)


Det är hur najs som helst. Och inte DE ÄR Y-G-T! (som Filippa alltid säger och det tar 24298457249 sekunder innan jag fattar vad hon menar:D)

Hahah, japp, en lektion imorgon kl 9.30 sen ska ja stanna kvar med PHILLIE och måla lite... det blir nog bra... hmm


Okej, läs denna mening och säg vad det låter som

So seductive feel touch me i can get in love with you


Funny, RIIIGHT?!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice med högre besökssiffror!! Haha förstår inte att ni inte fattar att jag menar d-r-y-g-t, det är busenkelt ju :)



Vi stannade fan länge... mest mitt fel för att jag är så dryg. Men nu slipper jag göra massa skit på lovet. DR PHIL!

2008-10-23 @ 16:09:37
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0