Det är ju helg..Och jag har nikotinfria cigaretter


ffs.. jag funderar på att ta en öl. Låter gott. Egentligen borde jag röja upp här eftersom jag får kompani imorgon, men jag orkar som vanligt inte.

Poker hora klienten unibet går som vanligt emot mig. Jag hatar det! Nåja. Snyggot mitt får försöka vinna tillbaka de pengar jag så gott som kastat i sjön.. Hmm (hela 2 kr!)

Ja, vi köpte nikotinfria cigaretter idag, med vaniljsmak. De luktade som te, otända.
Tända luktade (och smakade) de svinstia alternativt grisskit. Blä
Nej, de var ingen höjdare om man säger så.

Ja, och något annat? jag har endast en katt som sällskap, men nu har den sötnosen smitit och gömt sig, jag blir ledsen:()


haha, jaja, nu ska jag gå. Todeloo

//Hanananaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0