Äntligen klar...


Äntligen blev jag klar med historieuppgiften. Nu ska jag bara skriva färdigt filosofin... Tur att jag inte behöver dataskriva det iallafall... Är riktigt trött nu, har försökt vila upp mig i helgen , men det e inte så lätt när man har hur mycket plugg som helst.

I fredags hade vi iallafall grabbkväll här, men var så trött att jag antagligen mest påminde om en gammal kärring.
I lördags skulle jag ha velat åka till Mikaela, men var trött och hade plugg.. Sorry keel
Och idag? PLUGGPLUGGPLUGG

Ska dessutom byta mattegrupp. Jeej, och ge privatlektioner:P haha nej men kanske. Vi får väl se hur pigga eleverna är på det;)

ha de bra. Nu vidare plugg.

/H

Kommentarer
Postat av: Lina

heeejjj hanïï=) nu ha jag hitta dej =) va coolt att ni har en egen blogg =) kraaaama

2008-10-06 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0