Skolan snart...


Stöööön jag kom på att jag inte har gjort filosofiuppgiften.. Fast det är nästa vecka den ska va klar.... Imorgon tror jag att det inte var någon filosofi.. Tur=)


Igår var vi på två fester, först Mikaelas, men tyvärr kände vi oss lite outsider först när vi kom dit, dels för att alla redan hade hållit på ett tag, dels för att vi inte kände någon. Så förlåt Mikaela ifall du blev besviken :(

¨Fest nr två var folk iallafall lite mer utklädda på, men jag kände mig trött och hängig så stannade ungefär en timme där med. Cider är inte gott att festa på, det är alldeles för sött :I


Jaja..


Undrar hur det går att gå och lägga sig tidigt ikväll, jag tror inte det kommer att gå bra..:/





//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0