Det blev ett par från Vendela


Synen kollad och glasögonen beställda, gick väldigt fort! Hittade det perfekta glasögonparet från Vendela som verkligen passade bra, och med lite tur får jag dem redan på fredag! Diskat klart och så var det en man från hyresgäst föreningen här och ville att jag skulle bli medlem, och det blev jag, men vi får se vad inkomsttagaren säger när han kommer hem. Men det givk bra och ringa och säga upp medlemsskapet genast annas.

Orsaken till att jag gick med var för att jag läste i VK idag om att bostaden typ ska få rätt att höja hyrorna hur mycket som helst!! Det får inte ske!

Jaja. whatever.. Snart DESPERATE HOUSEWIVES!
I love it. Idag får jag verkligen, verkligen inte missa det.




//Honeeeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0