Bloggtips från en nybliven glasögonorm!


Japp, idag har jag äntligen fått mina glasögon! Helt ovant att kunna se igen!!! fast på nära håll ser jag inte så mycket dock=D men det är inte poängen heller..

jaja, jag vill iallafall tipsa om min kusins väldigt komiska drömblogg: http://simonesdromblogg.blogg.se/
Okej , man kanske ska va lite insatt, men I liked it, och jag är ju en snygg blondin, så jag har alltid rätt!!

Äntligen helg igen, skönt, skönt.. Ska till PHILLIE imorgon på födelsedagsfika och jag har gjort ett sexigt kort (som förhoppningsvis kastas bort när jag inte ser det!) Och mitt hjärta ska också komma med så då kan vi ta BIL'N!

Jag ska bli engelskalärare (mina nya glasses gör att jag ser het ut!), och orsaken till detta är att jag spoilerade alla mina chanser att bli mattelärare. DAMN, varför orkade jag inte gå i skolan från första början? Men isf skulle jag ju inte träffat alla mysiga människor :) så I suppose att allt har sin mening.

Okej, jag ska verkligen sluta med att blanda in typ två engelska ord i varje mening, but it's so classy (och så låter det ju så mycket bättre!)

Oh well, TO THE XBOX!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0