utväxt utväxt och skumpa skump


Jag måste färga håret idag, för det ser ju för fucked up ut...
Hjärtat är påväg hem, han har köpt 4 nya flaskor med MV, för de två flaskor han köpte igår test-drack vi upp jättefort=)
och med MV menar jag ju naturligtvis Mousserande Vin och inget annat.. DET VAR JÄTTEGOTT.. fast jag ville egentligen ha riktigt bubbel, för det bubblar så härligt och glittrigt i hela kroppen när man dricker!

Men ja... det får duga. Det är sött nog för att smälta bort tänderna, BUT it's still gooooooooood!!




Hmm.. jaja, nu ska jag och fixa tvätten!

Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du färgat håret??? :) :) :) Ses ikväll vid 12 hörredu! Gott Nytt År!

2008-12-31 @ 13:39:04
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0