Som en möglig potatissallad


Jag vill spy på filosofin. Mest på läraren som sa att jag ska göra ett omprov imorgon där man måste ha anteckningar för att kunna svara på frågorna. Jag har inte provfrågorna. Så jag frågade om hon kunde ex lägga in dom på fronter eller något annat som gör att jag vet vad det är för frågor som ska komma på provet. Tyvärr så fick jag inte ett ordentligt svar och dom där hor frågorna har fortfarande inte dykigt upp på fronter så nu kommer jag stämma ludret om jag får IG i kursen.

/ M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tar med mitt gamla prov så kan du ha det som "anteckningar" bara du skriver om det lite grann så blir det nog bra....=)

2008-12-14 @ 21:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0