ShåppaLåss


Yeees, nu har jag shoppat upp min julklapp::D

Det blev 2 tröjor/hoods och ett pra jeans, samt massa smink...:D lite pinsamt i kassan, men det löste ju sig:D

Filippa hittade två riktigt snygga hoods på carlings, för den fantastiskt låga summan 200kr/st... okej det är inte jättelite, men det är ju billigt för att va carlings!

Köpte även parfym på Kicks!! så otroligt värt då man fick sådana där presentboxar för halva priset!!!!! så jag köpte can can, med body lotion och duschgel..

Ska även styra upp klassfest, kommer att bli jättekul (om det inte blir som drömmen jag hade inatt då, men den var ju fucked up som alla mina drömmar är!)

Jaja, det var allt för idag, nu ska jag testa mitt nya smink!!
Tataa!
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0