My golden penis


Jag tvingade iväg knorris att köpa en jävla pastasallad åt mig medans jag stod i The candy shop bredvid Twilfit, ni vet längan framför biblioteket där Mias lustgård och buketten finns? Ja iallafall där jobbar jag nu lite tillfälligt så kom förbi och köp godis för det är fan folktorka. Jaja, knorris var iallafall tvungen att springa på två affärer eftersom den ena affären inte hade någon jävla pastasallad så det sög. Sen kom han och lämnade av den på mitt jobb där det var fett mycket folk! (Ironi dock....) Det var ganska dött och jag har tillochmed hunnit läsa en halv bok som låg inne på lagret som någon mystisk person glömt utanför affären. Hur glömmer man typ 10 böcker? Iallafall så hann jag inte mer än att sätta tänderna i den där jävla salladen innan min chef kom in springandes med sitt luriga lilla leende och sa att jag skulle stänga klockan 15.00 (klockan var då 14.50) så det var alltså 10 minuter innan jag skulle sluta. Så då var det bara att förbereda inför stängning och då orkade jag ju inte äta min sallad så då sparade jag den tills nu då jag kom hem. Och nu när jag äter den där jävla salladen som kostade typ 50 jävla spänn så smakar den typ pungig deg eftersom det bara är en fet massa av makaroner och typ feta ost med jätte konstig eftersmak..... SÅ BITTERT!

Nåväl, nu bjuder jag på lite Dylan som uppmuntran.... Pussis!
 


/ M

Kommentarer
Postat av: Linn

1. hur fan får du jobb överallt hela tiden?! :O :O

2. vad heter låten? :D



du får räkna ut själv hur du ska svara på mina frågor

blir lite svårt med tanke på att du har raderat apberget.. svikare!

2009-01-02 @ 04:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0