Knäpp dröm


Alltså, jag fattar inte varför mina drömmar alltid måste vara så fucked up? Hmm, nåväl, inatt gjorde jag något så dumt som att avstyra ett bröllop, dvs. sa till brudgummen att det var för tidigt att g
ifta sig (jag sa det på bröllopsdagen) eftersom de bara varit tillsammans i typ 2 veckor eller något annat trögt.
Och såklart gick ju killen ut till sin tjej och bara; "nej, vi kan inte gifta oss för hanna sa det"

öööh, trögt?! javisst... men det blir knäppare...

Jag gick runt och söp av någon anledning, och försökte desperat ta bussen, men alla bussar gick typ bara 1 gång i timmen, och vasaplan såg helt random ut, typ det fanns två busskurer att välja på...

Iallafall, tjejen som skulle gifta sig var iallafall jättebästis med filippa, och såklart for hon ju genast dit och skvallrade.. (inte för att jag gjort något dåligt direkt, men det tyckte ju alla andra:D) Och filippa blev så arg så att hon komponerade ihop en liten göra-slut-med-vänner sms-dikt! typ såhär gick den:
glöm allt vi hade, glöm allt vi gjort, allt som sagts, du betyder ingenting! (vackert eller hur?)

Sedan fanns det en lista på 20 saker som betydde mest i hennes liv:
högst upp var musik, vänner, familj etc. etc.
på 13e plats låg sex (alltså, hur kommer jag ihåg nummren?fucked!)
sedan på 16e plats låg poker (snyft)
och på 20e plats låg jag;D haha, men det skulle tolkas som att jag var minst värd iallafall...


Jaja, sen hittae jag rätt busshållplats iallafall och stod där och stortjöt (jag grät inte på riktigt dok, bara i drömmen) och en tant bara: "ååh, hon e så rädd"
haha, öh, sen vaknade jag typ för det var trots allt en ganska obehaglig dröm...=)



Ja, jag hoppade över en massa orelevanta detaljer nu men OK:D hahah, ha det bra och God jul alla 13 eller hur många läsare det nu är:D

//hannaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA, du förstår inte hur mycket jag skrattade när jag läste det här!!!! Hade jävligt långvarigt skrattanfall som inte låter alltför normalt när jag har hosta. Typ som nån gammal gubbe som har en riktigt less röst som inte skrattat på 20 år. JÄVLIGT KUL!!! och det där vara bara en dröm så du skulle inte komma så långt ner på listan, det vet du juuu :)

2008-12-23 @ 15:37:12
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: H

Och så kanske det heter irrelevant och inte orelevant...D:

2008-12-23 @ 20:59:57
URL: http://projectf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0