klassfest with hanna the man and filippa the filur


..eller något i den stilen.. Filippa var iallafall här en sväng och vi fixade inför vår klassfest. Ska bli riktigt trevligt. Fick även hem ekbordet idag, tog ungefär 3 h att sätta ihop 4 stolar och bordet. Och oskillad som jag är ville jag försöka vända på bordet själv. Lättaresakt än gjort då det är av massiv ek och väger närmare 100 kg.... iallafall lyckades jag tappa alla dessa 100 kg på min stackars fot.. jag tror något har gått sönder för det gör ont...

Men iallafall, när filippa kom hjälpte hon mig att vända det, och det är riktigt, riktigt snyggt! Sådana där sexiga svarta skinnstolar á la 2005, men det är ju så snyggt! och Bordet sen, EK som sagt, 1.6 m långt!

Men jag har en rädsla för det där bordet, och det är att jag kommer att slå i mina stackars tår i de maffiga bordsbenen... Jag är duktig på sådant nämligen...

Nu har jag iallafall oljat in det, och överflödet ska torkas bort om ca 2 h... det blir nice...!

jaja, nu ska jag göra något annat ett tag!
/H

Kommentarer
Postat av: mickapicka

klassfest!!!!!???????? när? :(

2008-12-30 @ 21:55:55
Postat av: hannnnnnnnnna

jag skickar på mejl ist. för apberget!:D

2008-12-31 @ 12:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0