Hetsshopping


Pust.. Nyligen hemkommen från stan. Var en sväng till mio och skulle köpa ett stiligt hyllsätt för 6900.. trodde jag:P
Tydligen måste man ju ha fast jobb för att få kredit (jag har faktiskt redan ett kreditkort men OK) så nu måste jag dit imorgon tillsammans med min medsökande inkomsttagare/försörjare tidigt på morgonen eftersom han börjar jobba 11 och jag egentligen måste vara hemma och vänta på vårt ekbord som kommer från jysk någon gång mellan 10-16.. Hetsigt...

Och vi måste göra det imorgon, för annars börjar krediten kosta extra.. imorgon är sista dagen man får räntefritt nämligen...
suuck,,,


Iallafall, det är ett jättesnyggt set i vitlack med svarta glasluckor. Egentligen gillade jag den i mahogny mer, men den vita kommer att passa bättre i vår lilla lägenhet..












//H

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice att ni har extreme home makeover på G, men drygt att de ska krångla med all skit! Vill de ha kunder är frågan?

2008-12-29 @ 20:22:56
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0