Bara för att informera


Planer på lovet:
1. Färga mitt hår ljusbrun/blond
2. Hooka med folk
3. Mellandagsrea med Linn

osvosvosvosv. Det jag vill säga med denna lista är att jag tyvärr inte har planerat in så mycket. Jag vill fasen ligga och glassa på en fet strand i ett annat land. Någon som vill bjuda på en utlandsresa? Jag skulle ha sagt ja till den där random snubben som kom in och köpte en lott på rådis när jag jobbade..... Den enda nackdelen var att han skulle bjuda mig på en utlandsresa om han vann 100 000. Det gjorde han tyvärr inte fastän han köpte en ny lott som inte heller gav någon vinst......

Och vad jag ville säga med det där är att om någon vill göra något spännande som att hoppa från Eiffeltornet, slåss med lejon, starta ett barslagsmål eller bara dricka en kopp te så är jag på!

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0